BRONEERI TREENING

Rühmatreening

Broneeri treening
E-N 7-22, R 7-21, L-P 9-21

SUVEKAMPAANIA!
Tallink Fitness pakub suveks 30 päeva kaarti ja 10 korra kaarti täispaketi hinnaga, vaid 45 euro eest!

Club One’i soodustus lisaks, ei mingit liitumistasu ega lepingut. Kampaania kehtib kuni 31. augustini.

Haigusnähtudega isikutel ei ole lubatud keskuses viibida, võõrastest inimestest tuleb hoiduda viiruseleviku seisukohast mõistlikusse kaugusesse.

HINNAKIRI

Hind
Täispaketi kuutasu* 45 €
30 päeva kaart 60 €
Päevapaketi (E-R 7-15, L, P 9-21) kuutasu 29 €
Aastane täispakett 350 €
10 korra kaart (kehtib 60 päeva) 65 €
Ühekordne külastus 8 €
Paketiväline külastus 3,50 €
Esmane proovitreening 3 €
Liitumistasu 5 €
Kapi rent kuus 15-60 €
Kinkekaart Kliendi poolt valitud summa
Kliendikaardi asendamine 5 €
Riietusruumi kapi võtme kaotamine 15 €
Broneeringu tühistamata jätmine 1,50 €

*Club One soodustus 10% kehtib täispaketile kaardi esitamisel ja kohapeal makstes.
Aastasele täispaketile soodustused ei laiene!

Treeningud

BODYPUMP™ - on muusika saatel toimuv lihasvastupidavustreening, kus kasutatakse kange ja kettaid. Kangi raskuseid saab valida vastavalt soovile ja treenituse astmele. BODYPUMP® treeningtunni jooksul tehakse levinumaid baasharjutusi nagu kükid, väljaastekükid, rinnalt surumine ja jõutõmme. Seeriate kaupa treenitakse läbi kõik suuremad lihasgrupid, tõstes samal ajal nende toonust ja vastupidavust ning kiirendades metabolismi. Treening sobib suurepäraselt nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Stretching - ehk venitustund on lihashoolduseks. Treening on rahulik ja sobib kõigile, kes soovivad arendada venivust ja lõdvestada pingesolevaid lihaseid.

KST - ehk Kõht-Selg-Tuhar on treening, kus keskendutakse kere-, jala- ja tuharalihaste tugevdamisele ning mis sobib nii treenimist alustavale kui ka kogenumale treenijale. Treenides keha suuremaid lihasrühmi, ei jäeta tähelepanuta ka väiksemaid lihasgruppe ning kere süvalihaseid. Antud treeningtunnis kasutatakse kõikvõimalikke erinevaid vahendeid ning igas treeningus pakub treener uusi ja vaheldusrikkaid harjutusi, pöörates tähelepanu harjutuste õigele sooritustehnikale.

Ringtreening - on intensiivne ja tõhus treening nii algajale kui ka edasijõudnud harrastajale, mis toimub kas jõusaalis või rühamtreeningute saalis. Erinevaid harjutusi tehakse ringis, liikudes ühest harjutusest teise. Harjutuste sooritamisel saab igaüks valida endale sobivate raskustega vahendid ning teha harjutusi omas tempos. Enne trenni algust on soovitav teha eelnev soojendus meelepärasel kardioaparaadil. Ringtreening on suurepärane vaheldus klassikalisele jõusaali- või rühmatreeningule!

Hommikvõimlemine - on kerge liikuv treening igas vanuses inimestele. Keha äratatakse üles rahulikus tempos, treeningu jooksul tehakse liikuvaid venitusi kogu kehale ja harjutatakse tasakaalu. Hommikvõimlemine annab energiat ja mõnusa enesetunde kogu päevaks!

FitBody - on kombinatsioon kõigest, mida keha vajab. See sisaldab tasakaalustatud soojendust kogu kehale, lihtsaid liikumisi ja harjutusi oma keharaskusega. Treeningus kasutatakse erinevaid abivahendeid (hantlid, kangid, pallid, kummilindid) ja lõpus on tavapärased venitused. FitBody on sobilik igal tasemel harrastajale, nii meestele kui naistele.

BodyART - on funktsionaalne keha ja meele treening, kus harjutused on mõjutatud joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest võitluskunstidest ja tavapärastest jõuharjutustest. BodyART aitab samaaegselt suurendada nii lihaste jõudu ja vastupidavust kui ka vabastada oma meeli ja sisemist jõudu. Treeningus ei ole keerulist koreograafiat ega sooritata sammukombinatsioone. Selles treeningus on inimene kui funktsionaalne üksus, kus samaaegselt kogu keha treenivad harjutused on kombineeritud klassikaliste hingamistehnikatega ühtseks tervikuks. BodyART baseerub Yin ja Yang ehk vastandite printsiipidel, mis treeningus väljenduvad sisse- ja väljahingamisena, pingutuse ja lõdvestusena. Treening toimub paljajalu või sokkides.

BODYATTACK™ 30min + Core 30min - Bodyattack on spordist inspireeritud aeroobne treening, mis paneb proovile jõu ja vastupidavuse. See on väga intensiivne intervalltreening, kus muusika innustab igat osalejat treeningu algusest lõpuni. Treeningu teisel poolel keskendume kerelihastele, sooritades lihtsaid ja efektiivseid harjutusi.

BODYCOMBAT™ - on aeroobne treeningtund, milles lühikeste liikumiskombinatsioonide abil arendatakse tõhusalt üldist füüsilist vormi ja vastupidavust. Treening keskendub erinevate käe- ja jalalöökide harjutamisele ilma keerulise koreograafiata, sisaldades elemente ja kombinatsioone erinevatest võitluskunstide nagu Tai poks, kung fu, karate, kickbox jt. Treeningu lõpus treenitakse kõhu- ja käelihaseid. Tegemist on tõhusalt kaloreid põletava tunniga, mis teenib mitmekülgselt nii ala- kui ka ülakeha lihaseid ning arendab reaktsiooni kiirust ja koordinatsiooni.

Bikini body - tunnis treenitakse jõusaalis nii üla- kui ka alakeha lihaseid, et saavutada ideaalne liivakellakuju. Treening algab soojendusega, edasi tehakse omas tempos lihastreening ja lõpetuseks kerged venitused treenitud lihastele.

ButtLift - on tuharatele ja reie tagumistele lihastele keskendunud treening, mille eesmärgiks on treenida jalgu ja trimmida tuharalihaseid.

Pilates - on süsteemne treening, mis on nime saanud oma looja, Joseph H. Pilatese järgi. Pilatese süsteemi põhieesmärgiks on kerelihaste tugevdamine, lülisamba stabiliseerimine ning füüsilise ja vaimse tasakaalu saavutamine. Pilatese treening esitab kehale uue ja põneva väljakutse ning sillutab teed maksimaalsele tulemuslikkusele.

Zumba® - on tund, milles kasutatakse erinevatest latiino tantsudest inspireeritud liikumisi. Siin on osavalt kombineeritud kardio- ja lihasvastupidavustreening nii, et aeg möödub muusikat, tantsusamme ja liikumist nautides ja ei saa arugi, et tegelikult tehakse kõvasti trenni. Ühe treeningu jooksul võib põletada kuni 700 kcal. Zumba on lihtne ja selleks ei ole vaja erilist tantsuoskust. Zumba sobib igas vanuses ja igas kaalus naistele ning meesele.

Bosu - on rühmatreening spetsiaalse vahendiga, mis meenutab poolikut täispuhutud palli. Treeningus tehakse astumis-, jooksu- ja hüplemisharjutusi Bosule vaheldumisi tasakaaluharjutuste ja lihasharjutustega. Siin saate koormata kõiki suuremaid lihasegruppe, erilise koormuse saavad kerelihased.

LesMills TONE - on kolm ühes treening, sisaldades endas nii kardiot, lihasvastupidavust kui ka kerelihaste treeningut. See treening teeb su tugevaks ja ilusaks, igaüks saab siit parima tulemuse enda jaoks. Kui soovid sellist kombineeritud treeningut, siis ootame sind! Kestvus 45 minutit.

BodyJam - on LesMillsi loodud tantsuline treening, mida harjutatakse 3 kuud. Treeningus õpitakse konkreetselt ära 2 erinevat koreograafiat. Stiilid on erinevad ja muusika on kaasaegne. See treening sobib nii algajale tantsuhuvilisele, kui ka „vanale kalale“.
Stretching – on pikk venitustund, kus hoitakse ühte asendit 2-3 minutit ja lõdvestutakse venituse käigus.

Yogaflow - on liikuv joogatreening, kus ühest asanast liigutakse sujuvalt teise. Treening venitab ja pakub ka füüsilist väljakutset kõigile osalejatele hoolimata treenituse astmest. Sobib kõigile.

DanceFit - on tantsuline tund, kus treeneri juhendamisel harjutatakse erinevate stiilide tantsusamme, saades treeningu lõpuks kokku lühikese tantsu. Treening on emotsionaalne ja ei vaja eelnevat tantsukogemust. Tund lõpeb venitustega.

TRX - inglisekeelne lühend sõnadest “Total (Body) Resistance Exercises”. TRX on täiuslik ja kasulik terve keha treening, mis sobib kõigile ja annab lõputuid võimalusi. Rohkem kui 300 erinevat harjutust tagavad tõhusa treeningu, mis samal ajal parandab paindlikkust ning hoolitseb liigesteste eest. See tugevdab kogu keha ja organismi ning ning aitab ära hoida vigastuste tekkimist.

BodyFlow - on treeningusüsteem, kus harmooniliselt ühendatud jõuharjutused ja venitused - keha stabilisatsioon ja tasakaalustamine. Selles mugavas reziimis töötavad kõik lihased, vahelduvalt lõdvestudes ja pinguldudes. Treeningu lõpus on hingamisharjutused, mis annavad kehale ja meelele kerge tunde ja hea olemise.

Tutvu meie treeneritega

Anu Ruutu

peatreener, personaal- ja rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

anu.ruutu@tallink.ee

Ivar Mikk

personaal- ja rühmatreeningud, jõusaal (EST/ENG)

ivar.mikk@tallink.ee

Tuuli Jürgens

personaal- ja rühmatreeningud (EST/ENG)

Galina Holmar

rühmatreeningud (EST/ENG/RUS)
fitness@tallink.ee

Olga Grabovskaja

rühmatreeningud (EST/ENG/RUS)
fitness@tallink.ee

Maria Trepova

rühmatreeningud (EST/ENG/RUS)

fitness@tallink.ee

Kaja Tuisk

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)
fitness@tallink.ee

Signe Kampus

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Dagmar Neem-Hannes

rühmatreeningud (EST/ENG)

fitness@tallink.ee

Filipp Provorkov

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Elina Aristova

personaal- ja rühmatreeningud (EST/ENG/RUS)

fitness@tallink.ee

Kadi Valgma

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Peeter Karask

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Eveli Nikolajevski

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Meie partnerid