broneeri väljak

Tennisepood

Broneeri treening
E-R 7-23, L-P 9-21

Tallinki Tennisepoodi on saabunud uus kaup brändidelt adidas ja Asics

Tennisepoe laia tootevalikusse on lisandunud uued meeste -, naiste- ja poisteriided ning jalanõud meestele ja naistele innovaatiliste lahendustega megabrändilt adidas, mille uus kollektsioon adidas´2019 US Collection on inspireeritud New Yorgi tänavamoest.
Lisaks leiad uued tenniseseelikud ja –kleidid ning Novak Djokovic tennisejalatsid Asicsilt, mis on üks maailma populaarseimaid spordiharrastajate brände.

Tallinki Tennisepoes lasteriiete ostul kõik lastejalatsid -30%

Mugavaks tennisemänguks saab uhiuue treeningvarustuse soetada Tallinki Tennisepoest, kus lasterõivaste ostul on kõik lastejalatsid -30% soodsamad. Pakkumine kehtib täishinnaga toodetele 6.9-10.10.2019.

Tennisepood - Sinu kaaslane tulemuslikul treeningul

Külasta meid: E-R 12:00-20:00; L-P 12:00-19:00

Telefon: 5332 9300; e-mail: tennis.shop@tallink.ee

Tallink tennisepood

Suure slämmi meistrite, sealhulgas Roger Federeri, poolt armastatud Wilson on vaieldamatult number üks tennisebränd maailmas, mis on näidanud juba aastakümneid jäägitut pühendumist professionaalsele spordile ja tervisele.

Ladinakeelsest väljendist Anima Sana In Corpore Sano tulenev ASICS tähendab tõlkes: ”terves kehas terve vaim,”  - filosoofia, mis on teinud temast ühe maailma populaarseima brändi spordiharrastajate hulgas.

Adidas on loodud sportlastele, kes annavad endast alati parima. Läbi innovaatiliste lahenduste toob see Saksa päritolu megabränd lettidele üha uusi tipptooteid, mis muudaksid meid aina kiiremaks, tugevamaks ja nutikamaks.

Lucky in Love on bränd kaasaegsele naisele. Julgete värvide, ainulaadsete mustrite ja hästiistuvate lõigete on see firma loonud traditsioonilisele tenniserõivastusele hoopis uutmoodi lähenemise.

1875, aastal Prantsusmaal Lyonis loodud Babolat on esimene reketispordile spetsialiseerunud firma maailmas. Tänini suurim natural gut keelte tootja pakub laia valikut tennise ja sulgpalli tooteid.

Nike loob tooteid tänapäeva sportlastele, lahendades paralleelselt ka järgmise põlvkonna probleeme. Ühendades kaks I-d, inspiratsiooni ja innovatsiooni, on Nike suutnud läbi aastakümnete kasvada maailma suurimaks spordibrändiks.

Kui kuulsalt Rootsi tennisistilt Robin Söderlingilt küsiti, mis on tema lemmiktennisepall, jäi ta vastuse võlgu ning otsustas seejärel valmistada oma lemmiku hoopis ise.